65+ i stallet đŽ
Den 13 och 27 maj trĂ€ffas vĂ„r hĂ€rliga 65+âgrupp i stallet för en mysig stund tillsammans.
Vi fikar â, umgĂ„s och njuter av lugnet tillsammans med hĂ€starna đŽ. Ett fint sĂ€tt att trĂ€ffas, prata och fĂ„ lite stallmys.
Tid: 11:00-13:00
Hoppas vi ses! đż
